Belgacom
 
 
Dit is een openbaar Forum resource  openbaarRSS

Onderwerp

    David .
    Belgacom e-services raadplegen, doorverwijzing naar Proximus...
    Onderwerp geplaatst 3 april 2012 door David .Start User , laatst bewerkt: 24 april 2012
    6437 weergaven, 49 Opmerkingen
    Titel:
    Belgacom e-services raadplegen, doorverwijzing naar Proximus warning?!
    Content:

    Wanneer ik na het inloggen op Belgacom e-services naar Mijn E-services ga word ik doorverwezen naar een Proximus warning pagina?

    Ik kan aan geen enkel onderdeel van de Belgacom e-services meer aan of ik word naar deze pagina doorverwezen. Zo kan ik bv. mijn verbruik, mijn producten, mijn abonnementen, mijn facturen en dergelijke niet meer raadplegen.

     

    Ik heb half maart 2012 mijn pay and go generation prepaid formule laten omschakelen naar een Generation MTV 15 abonnement als onderdeel van mijn Belgacom Pack Telefonie + Mobile + Internet + TV. Tot gisteren kon ik zonder problemen op mijn Belgacom e-services en kon ik alle onderdelen zonder problemen raadplegen.

    Betreft dit een technische fout?
    Hoe kan ik terug mijn Belgacom e-services raadplegen zonder iedere keer naar bovenstaande pagina doorverwezen te worden.

    reactie

    • caroline .

      Ik kan niet meer zien hoeveel mijn kosten voor de maand april al zijn van mijn telefoon

      bij mijn vriendin komt er het volgende op als we willen kijken : door een technische tussenkomst is deze dienst momenteel niet beschikbaar, maar duurt ondertussen al een paar dagen.

      Belde naar dat nr dat hierboven iemand vermelde maar is een bandje en die sturen u via pc naar de site, dus nog steeds niet geholpen

      Is het nu een probleem bij e-services dat jullie zelf oplossen of moeten wij contact opnemen?

       

    • sisi 20396

      ik geloof dat e-services volledig in de soep draait. ook ik kan nog steeds mijn berichten niet lezen (sinds 13/4)

    • Elsa

      Hier bij mij geen probleem.

      Je kan ook altijd rechtdtreeks je mail lezen via deze directe link: https://webmail.skynet.be/

      greoetjes,

      Elsa

       

    • caroline .

      Mails kan ik bekijken maar niet mijn factuur van belgacom en ook niet mijn verbruik van proximus

      In het weekend ook geen mails maar sedert gisteren is dat in orde

      groetjes caroline

    • sinjoor74

      Ik heb hier allemaal geen boodschap aan. Ik heb nu al 14 dagen geen, toegang meer tot mijn E-services. Ik krijg altijd de pagina van Proximus, die de topicstarter kreeg.

      Ja ik had een Pay&Go en E-servicetoegang met mijn GSM-nummer als login. Ca. 1/2 jaar geleden kon je je E-services van Proximus koppelen aan die van Belgacom (daar logde ik in met mijn klantennummer). Nà die koppeling moest ik inloggen met mijn Belgacom login (klantennummer). 4 maanden geleden verving ik mijn Pay&Go door een Mobile Comfort15 in een pack met Classic/Internet/TV voor 5,40€ p. maand. Ik had toen dus niks meer met Proximus (dacht ik).  Nu blijkt die koppeling er nog altijd aan te hangen en die geeft dus altijd die foutmelding (die ergens klopt want ik hoef geen toegang meer tot Proximus), maar ik kan dus niet anders inloggen ! Naar webmail kan ik idd. via skynet. Maar mijn verbruik en factuurgegevens zijn compleet ontoegankelijk. Ik kan ook geen foto's meer bestellen. Via de Hello-app kan ik enkel mijn Mobile Internetverbruik raadplegen. Ze mogen daar nu eindelijk wel eens een oplossing voor geven.

      1) Helpdesk weet geen oplossing tenzij doorverwijzing naar de site

      2) Op 080022301 verwijst een bandje mij ook door naar diezelfde site (heb het al 20 keer geprobeerd)

      3) Op deze topic kwam nog geen enkele reactie van Eva

      4) Op mijn privébericht aan Eva komt ook geen reactie

      5) Op mijn mail met het contactformulier kwam ook nog geen reactie.

      Mijn conclusie: ze weten het zelf niet ! toch moet het liggen aan die integratie van de E-services Belgacom/Proximus...want ik had vroeger nooit problemen !Wenkbrauw ophalenRoepen

    • Pieter .

      sinjoor..;

       

      1) ze weten het idd zelf niet op de helpdesk , noch op de technische dienst.

      2)Ook ik belde naar 080022301. Vanop gsm onbereikbaar, omdat dit enkel voor professionele klanten is. Vanop men werk, kon ik wel binnenraaken. U kan misschien eens vanop een vaste lijn proberen?

      4 & 5) Is bij mij ook geen avance gebleken

       

      Nu, gezien ik via een omweg toch op de 08002230 binnengeraakt ben, werkt het nu wel. De dame die ik aan de lijn had deed wel of er zich nooit problemen hadden voorgedaan :-). Ze deed alsof ik iets verkeerd gedaan had (verkeerde pas, verkeerde link)... Héél frustrerend. Toeval of niet, werkte het wel ineens. Zij vertelde me dat ze niets veranderd had. Het leek alsof ik aan het dementeren was, zo absurd. Bovendien vertelde ze me, dat het onmogelijk was dat de 080022301 onbereikbaar zou geweest zijn . Ik denk dat ik een komediant aan de lijn had. :-)

      Maar soit, het werkt nu.

    • Elsa

      Ze mogen zoveel comedie spelen als ze maar willen ( gans de wereld is trouwens één toneel) , als ze het maar oplossen dat is het voornaamste.

      groetjes,

      Elsa

    • sinjoor74

      Pieter, zoëven reactie vanEva gekregen op mijn privébericht. Zoals gebruikelijk gegevens opgegeven: klantnummer, login, E-mail, lijnnummer, GSM nummer. ben nu benieuwd.

    • hilde .

      Na mijn telefoontje naar het 301 nr van e-services ben ik gelukkig verlost van die Proximus link.  Dit probleem is nog maar net opgelost of ja hoor .... het volgende dient zich alweer aan.

      Ik wil een faktuur betwisten via mijn e-services en dat gaat plots niet meer.  En hoera, ik lees een doorverwijzing naar diezelfde telefonische klantendienst waar ik afgelopen maandag twee uur tevergeefs op een medewerker heb gewacht.  Dan maar een mail sturen via het web en daar lees ik dat de minimum vertraging 5 dagen bedraagd.  Die termijn is vrij optimistisch te noemen, want na mijn laatste vraag heb zeker drie weken moeten wachten op een antwoord.  Ondertussen hebben ze waarschijnlijk dan wel de tijd om een tweede herinnering en een aangetekend schrijven te sturen; mogelijk zelfs de boel af te sluiten.  Dat alles voor een vraag over 11,69 eur. En waar sta je als klant ? Weeral eens nergens; gewoon in de kou.

    • max .

      Beste virtuele eva,
      even was er hoop toen ik mail van u terug kreeg, en dacht, dit word persoonlijk opgelost door de manger himself.
      Maar wat blijkt, vandaag mijn faktuur van jullie aangekregen, vol verwachting klikte ik op de link www.belgacom.be/mijnfactuur
      en wat bleek terug naar de onhandelbare engels site van proximus.
      Blijkbaar heb jij je gewicht niet genoeg in de schaal bij de computer techneuten gelegd.
      Schame schame schame.
      Geen vriendelijke groet van max

      P.S. beste pieter en sinjoor72 ik heb eveneens een mailtje gekregen van virtuele eva op 03/04 met dezelfde vragen als jullie.

      Maar ondertussen 17/04 nog steeds hetzelfde probleem.

      Heb op hoop van zege deze mail ook nog eens naar haar gezonden, heb het vermoden dat haar virtuele mailbox gecracht is

    • caroline .

      Gisteren terug moeten bellen maar voor een andere reden en terwijl het probleem van e services nog eens aangekaart.

      Die persoon wist totaal niet dat er problemen waren en zei dat het normaal was dat ik april nog niet kan zien alhoewel we al over de helft van de maand zijn en ging het doorgeven

      en dat was het dan maar weer hé.

      Wachten en wachten dat doe ik, en reactie van eva krijg ik niet is nu mijn derde keer dat ik iets schrijf

    • Pieter .

      probleem is terug van weggeweest :-)

    • rita .
       
    • julius .

      Om te beginnen wil ik eerst meedelen dat ik ex-medewerker ben van Belgacom en voeg er onmiddellijk aan toe dat ik diep beschaamd ben om dit heden ten dage te moeten zeggen.Na de laatste 20 jaar in de commerciële dienst te hebben gewerkt (rechtstreeks contact met de klanten) is het bedroevend vandaag te moeten vaststellen tot welk niveau de dienstverlening van Belgacom is weggezakt.Het is niet mijn bedoeling met deze de ganse problematiek aan te kaarten, dan heb ik enkele uren nodig om alles hier neer te tikken.Wat ik wel kwijt wil is dat ik met ditzelfde probleem reeds te maken had.Na de kruisweg te hebben doorstaan die vele onder U ook hebben ondergaan heb ook ik terug te maken met hetzelfde probleem-geen toegang tot de e-services- en uiteraard geen mogelijkheid tot consultatie van mijn facturen.

      Mijn enig en dringend verzoek aan Belgacom is: los mijn probleem en dat van de velen die in hetzelfde schuitje zitten nu eens eindelijk en op een adequate manier op, niet morgen maar vandaag!!!!

      Een ontgoochelde en misnoegde ex-medewerker.

    • julius .

      Na langdurig opsporingswerk denk ik een oplossing gevonden te hebben om de facturen te bekijken via de E-services.

      1.Gan naar je E-services en log in

      2.U krijgt het venster met WARNING: you can not be..................,klik rechtsboven naast de rechthoek PROXIMUS op de blauwe rechthoek BELGACOM

      3.Volgend scherm klik je rechts onder CONTACT op CONTACTEER ONS

      4.Volgend scherm klik op FACTURERING

      5.Volgend scherm onder de rubriek MEEST GEKOZEN ANTWOORDEN klik je op HOE KUNT U UW FACTUUR RAADPLEGEN?

      6.Volgend scherm klik op de blauwe tekst :LOG IN EN BEKIJK UW BELGACOM-FACTUUR

      7.GELUKT?????????