Belgacom
 

TV Overal

TV Overal, thuis en onderweg.

 
Dit is een openbaar Forum resource  openbaarRSS

Onderwerp

    PeterS
    TV overal werkt niet
    Onderwerp geplaatst 17 oktober 2012 door PeterSFavorite User 
    584 weergaven, 19 Opmerkingen
    Titel:
    TV overal werkt niet
    Content:

      

    Normaal zou ik vandaag om 18 uur gebruik kunnen maken van TV overal.

    Niet dus!!!!

    20.00: bel naar de klantendienst van BGC.

    20.05: BGC klantendienst, wat kan ik voor u doen?

    Ik leg uit wat er aan de hand is en schijnbaar is het bij BGC geactiveerd, dus da madammeke zegt das iets voor de technische dienst., dus verbind ze me door.

    20.15: BGC technische dienst, wat kan ik voor u doen?

    Dus ik leg weer uit wat er aan de hand is en mijnheer zegt, ja ik zie het, het is geactiveerd, dan is het iets voor de klantendienst. Ik word weer doorverbonden.

    20.25: BGC klantendienst, wat kan ik voor u doen?

    Dus ik leg weer uit wat er gebeurt en kreeg als antwoord, srr meneer das iets voor de technische dienst, ik zal u doorverbinden. Werd ik toen ff boos en zei zijn jullie me met m’n voeten aan’t spelen, ik kom net van daar.

    Toen zei hij dan zal ik ff voor u bellen

    20.30: meneer bent u er nog? Ik zei ja en kreeg een antwoord om achterover te vallen.

    Hij zei dat is een conflict dat optreed en daarmee kan u niet beschikken over TV overal, ik raad u aan om iemand naar je pc te laten kijken die er meer van kent dan u;. kheb dan maar afgedrukt, wat een larie.

     

    Ik heb dan systeemherstel gedaan naar het punt dat TV overal wel werkte, kheb t paar dagen kunnen uittesten voor ik t aanschafte,  en het gaat nog niet. Wie kent de fout??

     

    reactie

    • Elsa

      Heb je nog een andere pc of laptop in huis dan kan je je mss proberen of TV overal daar op werkt.

    • PeterS

       ik heb maar een pc in huis. Als ik op een zender klik en wil die starten dan krijg ik het scherm om naar de site van BGC te gaan om TV overal te activeren.

      Dus denk ik niet dat het een conflict is met het een of het ander.

    • Elsa

      Ik kan het zelf niet testen omdat ik het maxi pack (met gratis tv overal inbegrepen) niet heb en ik er niet op geabonneerd ben.

      Er zal wel iemand anders je kunnen verder helpen op het forum.

      sorry hiervoor,

      Elsa

    • PeterS

       Is niet erg Elsa, een mens kan nie alles weten en nie alles hebben hé smiley

      Maar toch bedankt

      groetjes

      Peter

    • xenne
       aan uw pc zal het wel niet liggen, zal eerder een prbleem zijn tussen het technisch & administratief platform, morgen nog maar eens bellen naar klantendienst, hopelijk word je dan deftig geholpen Mvg
    • Elsa

      Dit is inderdaad zo maar dan kan hij aan een operator direct antwoorden

      'mijnheer ik heb het met een andere computer geprobeerd dus dit kan niet zijn zoals je beweert'

      en daarom had ik hem voorgesteld dit eventueel te proberen.

      gr Elsa

    • PeterS

       Hopelijk wordt het opgelost, heeft me wel bijna 2 uur telefoon gekost.

      Ik heb gebeld naar de techische dienst, vriendelijke en behulpzame man trouwens,  en na vanallesgeprobeerd te hebben ook hij met mijn inloggegevens, kwam hij dan tot de conclusie dat het bij de klantendienst lag.

      Dan maar klantendienst gebeld, daar was alles ok, dus kreeg ik weer iemand anders aan de telefoon, en die beweerde dat hun server overbelast was en zo de gegevens niet kon verwerken, dus moet ik nog paar dagen geduld hebben, raar maar waar.

      Bestelling gedaan op 09/10 en op 17/10 zou ik dan kunnen genieten volgens hun brief. Dat klopt niet zei die laatste persoon, want de administratie weet niet hoe het werkt. Wie kan zoiets nog volgen??

      Maar ok, hoop doet leven is het spreekwoord, en geduld is een schone zaak, soms toch.

    • Elsa

      Dus de wiskundige vergelijking van BGC is:

      Nu Tv-overal niet meer gratis is = minder personnen op de servers voor TV-overal = Servers Overbelast !

      groetjes

    • PeterS

       Zo zou je het kunnen stellen Elsa, en mss ook nog hier en daar iemand die niet bekwaam is of geen zin in werken heeft en de problemen volgen vanzelf.

      Grtjes

    • xenne

      straf dat ze 8 dagen nodig hebben om een dienst als tv overal te activeren, en dan lijkt 8 dagen nog niet voldoende....

      is een puur administratieve kwestie

      hou ons maar op de hoogte

      mvg

    • PeterS

       Geloof het of niet, maar het werkt, wat ze vertelde da'k altijd na 18 uur moest proberen klopt ook niet.

      Het enige dat niet werkt is Anne, als ik me niet vergis is dat de zender van Belgacom zelf. Hij geeft aan "server is tijdelijk niet beschikbaar".Maar die heb ik ook nie nodig.

      Als ik nu verder nadenk dan kan het goed zijn dat ze vergeten zijn om het te activeren omdat t nu plots zo snel gaat. En nu maar hopen dt het blijft zonder problemen.

      Grtjess

    • Elsa

      ze activeren geen zenders apart volgens mij !

    • PeterS

       Denk da ook wel niet Elsa, maar das t enige dat ik zag wat niet werkte. Waarom of hoe of wat kan ik ook nie zeggen. Ben al tevreden dat de rest nu werkt.

      Grtjes

    • xenne

      tijdelijk probleem veronderstel ik (zou niet mogen nu het betaalde dienst is)

      anyways, van de uitleg die jij gekregen hebt van de klantendienst zijn m'n tenen wel gaan krullen moet ik zeggen.......

      amaaaaaaaaai

      mvg

    • Elsa

      beter dan lange tenen :-p

      gr