Belgacom

Dit is een openbaar Forum resource  openbaarRSS

Onderwerp

MarcoPolo
    prijs Belgacom TV
    Onderwerp geplaatst 12 oktober 2010 door MarcoPoloFavorite User , laatst bewerkt: 10 februari 2012
    3575 weergaven, 8 Opmerkingen
    Titel:
    prijs Belgacom TV
    Content:

Vandaag in de teleboetiek geweest voor de prijs te weten van enkel en alléén Belgacom TV.

Maar buiten gekomen met vraagtekens.

Kan men Belgacom TV bekomen zonder internet en zonder telefoon.

Blijkbaar moet ik een telefoonlijn betalen (18.90€) + Belgacom TV (12.50€) + decoder (6€)

Weet ook dat er packs zijn waarbij je Belgacom TV gratis krijgt.

Heb daar getallen en promo's gekregen en gehoord en weet nog niks.

Maar nu vraag ik gewoon :

Wat kost, indien mogelijk, enkel en alléén  Belgacom TV comfort + decoder?

reactie

• Bart

Dit dus:  Blijkbaar moet ik een telefoonlijn betalen (18.90€) + Belgacom TV (12.50€) + decoder (6€)

Je kan Belgacom TV niet alleen krijgen.. er moet altijd een tel lijn of internet bij.

• wouter1984

Discovery line €10,50 + BTV €12,50 + decoder €6 = €29

• carooke .

Ik dacht ooit es gezien te hebben dat enkel BTV beschikbaar is voor een duurdere prijs en heb het nog es opgezocht. Bij de voorwaarden voor de basisabonnementen BTV staat dus:

"Geldig voor elk jaarabonnement op Belgacom TV Comfort, Favorite of Intense en voor klanten met een vaste Classic-lijn van € 18,90/maand, ofwel een Internet Comfort-, Favorite- of Intense-abonnement, waarbij elk element ook afzonderlijk kan worden aangekocht tegen de respectieve prijs van € 18,90 voor de vaste Classic-lijn, € 27,35 voor Belgacom TV Comfort, € 36,35 voor Favorite en € 45,35 voor Intense en € 6/maand voor de huur van de decoder. Gratis draadloze modem. Connection Kit: € 50."

Als je BTV alleen neemt betaal je volgens mij dus 27,35 euro voor Comfort...

• MarcoPolo

En nu alles op een rijtje zetten nà contact met een verkoopster (Belgacommedewerker) uit de telecomboetiek.

Discovery line + TV gaat niet!!!!

moet classic-lijn zijn....

Volgens Eva kan je Belgacom TV alléén krijgen = 27.35 + 6 = 33.35 euro

Volgens teleboetiek niet, moet je willens nillens een classic-lijn erbij nemen.

18.90 + 12.50 + 6 = 37.40€

Nu weet ik het helemaal niet meer.

• muisje

beste

Begacom Tv alleen gaat niet, zoals hierboven reeds aangehaald kan dit met een Classic tf-lijn of met een Internetverbinding. Een pack Belgacom TV met vaste Classic telefoonlijn kost €34. Losse elementen kosten voor telefoon classiclijn €18,90  , Belgacom TV €12,50 en decoder €6 of samen €37,50. Dus kies je best voor Pack voordeel.

groeten -muisje

• wouter1984

Discovery Line + BTV gaat niet?

Dan ben je echt wel véééél goedkoper af met Telenet DTV als je geen vaste lijn wilt: €13 euro kabel + €8 'Digidinges' = €21

• Eva van Belgacom

Beste MarcoPolo,

Je kan Belgacom tv krijgen zonder telefoonlijn voor 27.35 euro  + 6 euro huur decoder = 33.35 euro.

Voor 34,50 euro heb je een pack. Dit omvat een telefoonlijn en Belgacom tv, inclusief huur decoder.

Voor 51,40 euro heb je een triopack (telefoonlijn, internet comfort en tv comfort).

Met vriendelijke groeten,

Eva

• Mathiask

Kleine noot als je classic telefoonlijn pakt, kan je via het (gratis) Happy Time gratis bellen naar vaste lijnen binnen Belgie vanaf 17.00 en in het weekend + feestdagen.

linkje happy time:

Belgacom.be - Happy time: gratis bellen naar vaste lijnen 

Belgacom Comfort pack - Belgacom TV , Comfort internet, classic lijn