Belgacom

Dit is een openbaar Forum resource  openbaarRSS

Onderwerp

frwi .
    Inloggen met skynet webmail.
    Onderwerp geplaatst 28 december 2011 door frwi .Intense User , laatst bewerkt: 10 februari 2012
    9610 weergaven, 7 Opmerkingen
    Titel:
    Inloggen met skynet webmail.
    Content:

Heeft iemand dit al gedaan.

Op deze pagina https://webmail.skynet.be/page.html?partner=p2002&pagelang=nl

Zo ja. Moet ik mij dan registeren. Of het zelfde als bij mij e services.

Bedankt

Groet Frwi

reactie

• Ricy

gewoon gebruikersnaam(fx123456) en passwoord van je skynet e-mail gebruiken (als je al een skynet mailbox hebt ) anders eerst een aanmaken dan is ipv fx123456@skynet.be ->  gegevennaam@skynet.be (die je aangemaakt hebt)

• frwi .

Okee bedankt. Ik gebruikte de naam van een mailbox. Ga het eens mee proberen super bedankt Ricy

Groet frwi

• frwi .

Bedankt het is gelukt. Nu hopen dat dit op de tab werkt

Groet Frwi

• louislagae

11.9.2012  Sedert een week werkt webmailskynet niet naar behoren. Dat kost mij.  Belgacom vergewaardigt zich geenszins om daarbij transparant te zijn.  Ik kreeg (na klacht) een antwoord van EVA ( de misleiding van de eeuw) : "we zijn ermee bezig".  Zielig, toch.   Dat zegt veel, heel veel over de leiding van Belgacom.  Oude politieke cultuur.  Ik geef Belgacom nog een vijftal jaren.

Ir. Louis Lagae.

• sinjoor74

Via de E-services werkt het nochtans wél.

• Elsa

Ja bij mij ook maar blijkbaar niet bij iedereen naar het schijnt !!!

• bk259554

Ik ontvang al jaren geen enkele email meer op skynet webmail.  Er zijn geen omleidingen ingeschakeld.  Ik log in met mijn account maar mijn inbox blijft een lege doos!  Hoe kan ik daar eindelijk mijn berichten wèl ontvangen?? Emailadres en paswoord zijn nooit veranderd!  Is dat een betalende dienst geworden of gewoon een doodlopende link op de website??

Dank u zeer!