Belgacom

Dit is een openbaar Forum resource  openbaarRSS

Onderwerp

Lorenz .
    Afspraak?
    Onderwerp geplaatst 27 augustus 2013 door Lorenz .Newbie , laatst bewerkt: 27 augustus 2013
    140 weergaven, 1 Opmerking
    Titel:
    Afspraak?
    Content:

Hallo iedereen,

Ik werd gisteren gebeld door het nummer 092682703. (http://nl.spampages.info/092682703)

De man aan de lijn zei dat hij van Belgacom was en dat ik een afspraak had gemaakt over prijsvergelijkingen. Namelijk deze woensdagavond.

Ik wist hier niks van. Ik heb nooit een afspraak gemaakt, dat weet ik zeer zeker. De man aan de lijn wist mijn naam, adres etc. Ik zei dat ik van niets wist en dan zei hij: Misschien is het door je  vader gemaakt. Ik zei: "aah, ik zal eens horen" waarop de belgacomman antwoordde "ok tot dan!".

Mijn vader weet ook nergens van. De afspraak zou op mijn naam gestaan hebben. Maar we hoevel hier woensdagavond niemand over de vloer te hebben.. De nummer (die mij vreemd lijkt) kan je niet terugbellen. Weet iemand iets meer?

Of weet iemand hoe ik belgacom gemakkelijk en snel kan bereiken over dit voorval? Want de juiste optie hoor ik niet als ik naar hen wil bellen (en de lijn is altijd bezet)

MVG Lorenz

reactie

• Eva van Belgacom

Beste Lorenz,

Bedankt om ons dit te melden.

Is het mogelijk om ons zo veel mogelijk informatie door te sturen via een privé-bericht , zodat ik dit kan doorgeven aan de bevoegde dienst.

-Uw klantgegevens
      -dag + uur van de eerste oproep, toen de afspraak werd gemaakt;
      -het nummer van de beller;
      -het product waarvoor u gecontacteerd werd (vaste lijn, internet, tv, mobile);
      -de gegevens van de verkoper (naam van het bedrijf, contactnummer)

Met vriendelijke groeten,

Eva