Belgacom

TV Overal

TV Overal, thuis en onderweg.

Dit is een openbaar Forum resource  openbaarRSS

Onderwerp

Ils .
    Probleem bij inloggen TV overal
    Onderwerp geplaatst 14 november 2012 door Ils .Start User 
    209 weergaven, 7 Opmerkingen
    Titel:
    Probleem bij inloggen TV overal
    Content:

hey,

Ik ben sinds kort een nieuwe belgacom klant. Al veel problemen gehad om mij account in orde te krijgen... al uren aan de telefoon gehangen...

Nu heb ik weer problemen om in te loggen  op tv overal; ik heb de applicatie op mijn ipad staan maar als ik probeer in te loggen krijg ik de melding dat ik belgacom klant moet zijn voor deze service.

Als ik in mijn e-sevices kijk heb ik blijkbaar wel tv overal.

Kan iemand mij hierbij helpen... ik heb geen speciale karakters in mijn paswoord.

groetjes, Ils

reactie

• Elsa

Kijk ook eens naar deze post waar het ook over problemen met TV overal gaat  klik-HIER

• Ils .

Ik kan nergens inloggen, niet op iPad, niet op pc...

• Eva van Belgacom

Hallo Ils,

indien het om een nieuwe aanvraag TV Overal gaat, kan het inderdaad zijn dat e-Services aangeeft dat de activatie in orde is, maar dat dit langs onze zijde toch nog niet volledig actief staat. Dit kan tot 72u duren.

Je kan voor meer info of om dit na te kijken altijd contact nemen met onze technische dienst op 0800/22800.

Mvg

Eva van Belgacom

• bettina

Beste Eva, kan u dat dan bij mij ook eens bekijken, want bij mij zou het in orde moeten zijn vanaf 1 november;  72 uur zijn geen 2 weken daht ik. Ik heb u hiervoor al een privé bericht gestuurd.

• patricia .

hallo ben ook pas klant van 19november 2012 enheb ook veel problemen kan mij niet aanmelden

• Elsa

stuur eens een privé bericht naar Eva van Belgacom

Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door
      HIER te klikken
      en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen.
      (b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., contractnr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.)

Groetjes, Elsa 

PS:Hou ons in het kort op de hoogte als je wilt, want uit privéberichten aan Eva
      komt er normaal geen feedback dus kunnen andere forumleden er weinig van opsteken,dank u.

• Ils .

Volgens mij is deze termijn al lang om. Ik heb nog steeds dezelfde problemen. Al meerdere malen de klantendienst gecontacteerd en nog steeds niet opgelost...

Ik blijf hopen op een oplossing

Ils